Forum www.trojmiastorazem.fora.pl Strona G│ˇwna www.trojmiastorazem.fora.pl
Trˇjmiasto - z nami ra╝niej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

jutro mam wyniki Ca125...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.trojmiastorazem.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ogˇlne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 23:45, 04 Kwi 2014    Temat postu: jutro mam wyniki Ca125...

Mam nadziej─Ö, ┼╝e wiesz, ┼╝e ja teraz ┼╝artuj─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
rev no masz racje jednak to nietakie proste jak w głowie siedzi co innego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co┼Ť nie otwiera si─Ö ta stronka...Spr├│buj wklei─ç j─ů jeszcze raz, albo napisz jakie to tworzywo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam straszny problem z wrastaj─ůcym paznokciem. [link widoczny dla zalogowanych] Jej ostatnie aktualne zdj─Öcie z plazy zrobione przez paparazzich jest w poprzednim nr JOYa.
TO JESZCZE JA, je┼Ťli macie ju┼╝ dzikie mi─Öso marsz do apteki po PIGMENTUM CASTELLINI!! hej dziewczyny. witam wszystkich ! jestem sko┼éowana i ciesze sie ze na razie jestem w szpitalu te┼╝ pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
no nie wie┼╝e;/ to ty za┼éo┼╝y┼éas ten topik , ze nie mia┼éas jeszcze ch┼éopaka, bo masz spora nadwag─Ö, a ch┼éopcy wol─ů chude wieszaki, bo takie czasy? ***Siwres TO MOJ NUMER NA GG 9213209 Moja waga te┼╝ nie spada, tylko troche d┼éu┼╝ej stoi ni┼╝ u Ciebie Gruba a tu id─ů wakacje i co najgorsze wszystkie rzeczy s─ů za ma┼ée, nawet te na ch┼éodne dni ;( dobra zabawa: Sama jestem po 30, obecnie samotna panna, ostanio zako┼äczyl si─Ö m├│j zwi─ůzek, nie jest mi z tym fajnie, ale widocznie tak mia┼éo by─ç ( facet nie chcia┼é si─Ö anga┼╝owa─ç slub,dzieci to nie dla niego, zreszt─ů jego mama te┼╝ przyczynila si─Ö do tego) bez dziecka.
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co do jedzenia, no mysle, ze jakis sens cwiczenia beda miec nawet jak bedziesz jesc tak samo, spalisz przeciez wiecej kalorii niz zwykle wiec moze efekty nie koniecznie beda spektakularne, ale napewno jakies beda, tak mysle
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli na tym forum to jest naprwde twoje JA i ty jestes soba to wspolczuje mezowi takiej p******ej zony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na warszawskiej nie zwlekaj─ů teraz z cesark─ů. [link widoczny dla zalogowanych] Jak jest dzie┼ä pochmurny, to jeszcze ujdzie, nawet posprz─ůtam i zrobi─Ö obiad, ale w upa┼éy jak dzi┼Ť, to marzy mi si─Ö tylko wyci─ůgn─ů─ç n├│┼╝ki na pufie i pole┼╝e─ç, ale niestety nie mam mo┼╝liwo┼Ťci, m─ů┼╝ wraca ok.
30 marca to ju┼╝ nied┼éugo, a czy ju┼╝ by┼éa┼Ť kiedy┼Ť w tym szpitalu? katarzynawx jeste┼Ť szcz─Ö┼Ťciar─ů, ja trafi┼éam w pierwszej ci─ů┼╝y na oddzia┼é w┼éa┼Ťnie z powodu poronienia, a po wypisie do domu wr├│ci┼éam ju┼╝ sama, Ty nadal w komplecie, wi─Öc si─Ö tym ciesz. raz - podeszwa nie p─Öka, pomimo tego, ┼╝e biegam w nich na zawodach sportowych i lekcjach wychowania fizycznego, kt├│re mam codziennie. Poczyta┼éma w necie co┼Ť wiecej na ten temat, i faktycznie moze sie tak zda┼╝y─ç przy ca┼ékowitym wycieciu tarczycy poniewa┼╝ przytarczyce to wielko┼Ťci grochu na og├│┼é 4 ma┼ée kulki ktore mog─ů by─ç r├│┼╝nie u kazdego cz┼éowieka rozmieszczone i czasem zamias znajdowa─ç sie po bokach tarczycy to mog─ů tkwic w mi─ů┼╝szu w ┼Ťrodku. Hippiska [link widoczny dla zalogowanych]
w┼éoskim- la colazione- to ┼Ťniadanie.. zacz─Ö┼éam si─Ö odchudza─ç, cho─ç wcale nie mia┼éam ku temu powod├│w - przez g┼éupot─Ö doprowadzi┼éam tylko do tego, ┼╝e zamiast wa┼╝y─ç teraz wymarzone 60kg, wa┼╝─Ö pewnie ze 78kg Ktos dobrze napisal jak by nie bylo pajakow nazekaji byscie na co innego, pajaki obok ptakow ktore zjadaja olbrzymie ilosci owadow, biedronek pochlaniajacych cale kolonie mszyc, sa jedymi z najprzydatniejszych stworzen, zjadaja mniejsze owady ktorych niezjadly ptaki. apaszki, zwiewne szaliczki.... miloby bylo kogos tu poznac wyskoczyc gdzies razem na spacer pogaduchy, zakupy, imprezy itp. Ja to zrobi┼éam w domu. Moze ktos mi da jakas rade ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niekompetencja do sze┼Ťcianiu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam do Was kilka pyta┼ä. Na pocz─ůtku my┼Ťla┼éam, ┼╝e tak troch─Ö dziwnie facet - kosmetyczka...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witajcie cwiczace [link widoczny dla zalogowanych] Kto raz stal to wie o co chodzi Bede bardzo wdzieczna za podpowiedz
Lekarz tylko i wylacznie w ostatecznosci jesli kosmetyczka nie bedzie miala pomyslu co zrobic zeby bylo dobrze. A ile mililitr├│w trzeba na ca┼ée usta??? a tego nie potrafi─ů osoby kt├│rych angielski jest beznadziejny, niekomunikatywny. Tylko ten poczatek to woda. chcia┼éam zapyta─ç czy kto┼Ť z was mia┼é podobny problem. [link widoczny dla zalogowanych]
No i jezyk. dodam, ┼╝e mieszkanie potrzebne na 3 mc, do 15 stycznia a laboratoria knoc─ů wyniki. Pozdrawiam Rozkr─Öcamy? JAKICH UZYWA SRODKOW DO UST?????????????? kurde, ale wczoraj pochla┼éam....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przecie┼╝ ka┼╝da kobieta si─Ö maluje itp...
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Ci─Ö gor─ůco i ┼╝ycz─Ö spokojnej nocy... Ja w branzy medycznej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czesc Setunia(siostro rodzona) [link widoczny dla zalogowanych] koniecznie id┼║ do lekarza.
kto normalny robi lewatywe codziennie. Z zapartym tchem przeczyta┼éam topik! co do lewatyw to ja stosuje herbate przeczyszczaj─ůc─ů red slim, i dzia┼éa jutro zamierzam ja sobie zapodac - dekoloryzacja po ca┼éo┼Ťci Naprawd─Ö warto - mimo ┼╝e kosztuje to troch─Ö, to ile p├│┼║niej zaoszcz─Ödzi si─Ö czasu na tradycyjnych codziennych depilacjach. [link widoczny dla zalogowanych]
jolcia, botox nie s┼éu┼╝y do powi─Ökszania ust. moje oczy w 7 miesi─Öcy po operacji u dr. Lekarz u kt├│rego by┼éam si─Ö skonsultowa─ç czy jest sens robienia tych kwas├│w, odpowiedzia┼é, ┼╝e nie. Pozdrawiem Naturalny to jasny br─ůz, przez jaki┼Ť czas malowa┼éam br─ůzem z castingu, niestety po tej farbie s─ů czarne ;( a chcialam tylko tekko przyciemni─ç ale dziwie sie facetowm, pewnie poprostu malo z nich wie..ja trfilem tu jakis rok temu przypadkiem, poprostu niektore z tutejszych wpisow mzona znalezc w google ale tylko niektore bo jak sam cos wpisalem i probwalem to znalezc to nie moglem dobra ide na kolacje ale jeszcze napisze cos o moich niestety tez przykrych doswiadczeniach z prysznicem i masturbacja ale to forum jest suuuper! moze ktos byl na takim zabiegu w 3miescie?mnie interesuje bikini,pachy i nogi cale,znacie jakis sprawdzony gabinet?i czy pod paszkami to boli?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.trojmiastorazem.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ogˇlne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin